مکانی برای گزران وقت

مکانی برای گزران وقت

مکانی برای گزران وقت

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 6605
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


دوست

دوست دخترودوست بسر

دو وازه ای که عمر زیادی ندارندوفاقد معناهم هستند

من خودم بسرم میدونم کمتر بسری هست که دختر رو واسه خودش دوست داشته باشه اغلب یابرای بوز دادنه یا برای گلاب به روتون3exالبته باید بگم کمتر بسری هم قلبوعقلو باهم داره بیشترشون عقلو قلبشونو دایورت کردن رو ک.رشون من نمیدونم چراتوهروبلاگی میرم زده من یه بسره تنها هسستم خوب برو دوست بیدا کن اصلا من خودم داوطلبم

امانوبت به دخترامیرسه!!!!!!!!!!

اوناهم لنگه ی بسرا هستن البته با  مدل های بیشتر عده ایشون عاشق این هستن که loveبترکونن بعضیاشون هم عاشق 3exهستن بعضی دیگه که بسرارو صندوق وام میدونن و................................................................

این وسط عده ی کمی از شما عزیزان سالم هستید ولی من همه ی شمارو این عدهی کم میدونم

درضمن من تنها نیستم امادوست خوب کم دارم!شما هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همتونو دوست دارم 

یاحق



نظرات شما عزیزان:

zahir
ساعت23:35---28 بهمن 1390
شلام داداش/این چه حرفیایه؟/هرطورفکرکنی همونطورمیبینی ادمارو/داداش ادم خوب کم نیست/موفق باشی/دعام کن

بهنانه
ساعت16:55---26 بهمن 1390
سلام اولا من دخترم پس نمیشه بهم بگی برادر خودتی دوما من همینطوری گفتم بهت بر نخوره سوما من تو این دنیا بیشرف یکی دیدم خودشم میدونه پس نمیشه گفت بیشرفت زیاده آدم خوب هم وجود داره

تنها...
ساعت16:20---26 بهمن 1390
سلام دوست خوبم اگه میشه تبلیغاتمو تو وبت بزار اگه می خوای بزاری بیا به وبم خبرم کن تا منم واسه تو تبلیغات درست کنم تو وبم بزارم بدون هیچ کلکی اگه بشه شاید بتونیم بیشتر با هم هم کاری کنیم ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمد تاريخ: چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to linetoline.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com